niedziela, 5 maja 2013

Mój kącik.

Dzisiaj, dostałam swój kącik. :D

Jakiś czas temu udało mi się uporządkować nasze ubrania na tyle, że część szafy po prostu stała wolna i dzisiaj właśnie mój mąż był na tyle miły, że zainstalował deskę która ma służyć za mini biurko. 

Poniżej wklejam zdjęcia, przepraszam za jakość, ale robiłam je o 24:30 bo z podekscytowania nie mogłam czekać do rana. :)

Na reszcie nie będę musiała sprzątać po sobie. :D 
Do tej pory jak chciałam coś zrobić musiałam się rozkładać na stole, a po pracy wiadomo trzeba było sprzątnąć, więc jak miałam chwilkę 15-20 minut nie chciało mi się wyciągać wszystkich bambetli by za chwile je chować. 

Teraz mam nadzieję, że dzięki temu iż wszystko leży na wyciągnięcie ręki będę mogła tworzyć więcej.

Kącik potrzebuje jeszcze paru ulepszeń, może jakiegoś plakatu czy tablicy korkowej by zakryć dziury i brudną ścianę, a może jakieś małe półeczki, ale najważniejsze że jest mój i tylko mój. :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz