czwartek, 2 maja 2013

Jak to wszystko się zaczęło.

Z okazji majówki trafiło się kilka dni wolnego, zamierzam nadrobić moje wszystkie zaległości w pracy, na studiach i w tworzeniu biżuterii. :)

JAK TO WSZYSTKO SIĘ ZACZĘŁO.
W listopadzie 2012 roku kupiłam sobie trzy bransoletki od dziewczyny która zajmuję się wyrobem biżuterii. Zakupy odbywały się przez internet, a ja podekscytowana nowym zakupem nawet nie zapytałam o obwód owych bransoletek. :)
Oczywiście okazało się, że jedna z nich jest za mała. Obejrzałam ją dokładnie i postanowiłam poradzić sobie z tym problemem sama. Zakupiłam gumkę i odpowiednie koraliki. Zaprzęgłam youtoube i inne poradniki on-line.
Potem już tylko przybywało półfabrykatów, koralików itp. Jak lawina której nie da się powstrzymać. :)
A to moje pierwsze dzieła:














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz