poniedziałek, 16 września 2013

Wyzwanie w Keatywnym Kufrze

Zachęcona ostatnią wygraną, postanowiłam wziąć udział w kolejnym wyzwaniu.Tym razem jest to wyzwanie w Kreatywnym Kufrze. Do wyzwania zgłoszono ponad 180 prac !!!!!
Niektórzy twórcy zgłaszali po klika, a nawet kilkanaście prac, swoją drogą dziwi mnie takie pragnienie wygrania za wszelką cenę.

Ja zrobiłam kolczyki. Średnio jestem z nich zadowolona, ale że czas się kończy to nie bardzo chcę je zmieniać i kombinować. Na wygraną nie liczę, ale cieszę się, że biorę udział. :)






Należało zrobić pracę przedstawiającą naszą złotą polską jesień.
A oto moje kolczyki:



5 komentarzy:

  1. bardzo oryginalne..takie inne niż wszystkie dzięki tym złotym kolcom :) powinnaś być zadowolona, w końcu to Twoje dzieło a co za tym idzie rozwijasz się dalej! rzeczywiście w wyzwaniu bierze udział bardzo dużo osób.. ja też się zgłosiłam z jedną pracą ale też nie liczę na wygraną. Sama bardziej obserwuje dodawane prace aby poznać inne zdolne kobietki i pooglądać ich twórczość. Będę zaglądać do Ciebie częściej :) pozdrawiam.
    Ps. Jeszcze nie zdążyłam przeglądnąć wszystkiego, ciekawa jestem jak teraz wygląda Twój kącik do pracy..ja marzę o swoim. Muszę sobie coś wykombinować dla wygodniejszej pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, twój naszyjnik na wyzwanie jest piękny.
      Mój kącik wygląda prawie tak samo, tylko jest większy bałagan. :D
      Idę zajrzeć do Ciebie. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dziękuje za dodanie do obserwowanych. Jest mi bardzo miło :) czekam na kolejne dzieła u Ciebie:)! pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe kolczyki, świetne wykorzystanie kolców, ale najbardziej podobają mi się te pętelki z ciemnego sutaszu - bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, pętelki jakoś tak same wyszły. Twoje pracę też są cudne. Idę oglądać. Pozdrawiam.

      Usuń